Известие

Collapse
No announcement yet.

ремонти и срещи

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Първоначално публикувано от Kris Покажи съобщение
    Не знам за кое жълто говориш, в краката на пасажера до еку-то има едно реле.
    Те точно за това, трябва да е жълто с оранжев цокъл.Отвори го и виж какво има вътре. Там е и куплунг ако искаш да си направиш лампичката за диагностика

    Comment


    • Пак класически проблем. Пали от раз, но като потеглиш около два километра припушва, катов тоя ритъм се губи по някой цилиндър.После се оправя и кеф....
      Имах Де жа ву. Теглих чертата и се оказа, че колата гори 9 литра газ на сто, а освен това и по шише спирачна течност на хиляда.
      Няма да ви мъча.
      Оказа се стария проблем на първата ми 33-ка. Пропускаща спирачна течност в сервото помпа. В понеделник ще я сменя мръсницата.
      На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
      Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

      Comment


      • Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
        Пак класически проблем. Пали от раз, но като потеглиш около два километра припушва, катов тоя ритъм се губи по някой цилиндър.После се оправя и кеф....
        Имах Де жа ву. Теглих чертата и се оказа, че колата гори 9 литра газ на сто, а освен това и по шише спирачна течност на хиляда.
        Няма да ви мъча.
        Оказа се стария проблем на първата ми 33-ка. Пропускаща спирачна течност в сервото помпа. В понеделник ще я сменя мръсницата.
        Бате Иво, жив и здрав да си, обаче не намерих никаква връзка между консумацията на газ, изтичащата спирачна течност, пропушването и губенето на цилиндри. Извинявай за което!
        alfa romeo sprint 1984

        Comment


        • Напълнило се сервото със спирачна заради заминала семеринга на помпата и през тръбата в колектора и от там в мотора да им убаво на свещите,са ще покара някое време така и ще фърли и сервото ,щот спирачната не прощава.Пуши и прекъсва само в началото след стартиране на мотора щото клапана на сервото държи вакуум и си смуква от помпата малко повечко спирачна след като я угаси и после я дръпва наведнъж като запали,а после е ок щото смуче по много по-малко и не пречи на свещите.
          Мисля си,Иво ако мане лоджитата и бодне двутактови кво ли пък ще е?
          Last edited by 546; d.m.y г., 01:08.

          Comment


          • Първоначално публикувано от boris037 Покажи съобщение
            Бате Иво, жив и здрав да си, обаче не намерих никаква връзка между консумацията на газ, изтичащата спирачна течност, пропушването и губенето на цилиндри. Извинявай за което!
            [QUOTE=546;1535181]Напълнило се сервото със спирачна заради заминала семеринга на помпата и през тръбата в колектора и от там в мотора да им убаво на свещите,са ще покара някое време така и ще фърли и сервото ,щот спирачната не прощава.Пуши и прекъсва само в началото след стартиране на мотора щото клапана на сервото държи вакуум и си смуква от помпата малко повечко спирачна след като я угаси и после я дръпва наведнъж като запали,а после е ок щото смуче по много по-малко и не пречи на свещите.
            Мисля си,Иво ако мане лоджитата и бодне двутактови кво ли пък ще е? [/QUOTE Н
            Някога, май в общ технически боднах една тема с най-тъпите аварии. Тая беше на първо място.
            Ето и накратко историята:
            Алфата почти ми я подариха, защото имаше кусура и то карана само на бензин да придърпва, заяжда или само да пуши при палене и в първите километри. Един ден след седмата бира отворих осмата и в поза"Буда с бира" гледах мръдсно Алфи и си мислех, какво не му е наред. Оказа се, че само дето, както сега, гълта спирачна течност, а теч от нея няма.
            Минавам веднага на детайлите. Както знаете, дяволът е в детайлите.
            Забелязах, че маркуча за вакуума не е както при всички останали коли в горната част на сервото, а в долната.
            Ето какво се получава:
            Когато е в горната, сервото просто се пълни със спирачна течност, спирачките стават твърди и по неволя стигаш до помпата.
            В нашия случай обаче, спирачките са си наред. Само дето маркуча засмуква спирачната течност и я вкарва в мотора.
            Ето защо пак я описвам и тука тая авария, защото е наистина една от тия, заради която мнозина са си намразили колите.
            Точно като изпускащото маркуче зад динамото на рейката, заради което моторът пали от втория път, а разходът се увеличава до 12-15 на сто.

            Лоджито отдавна съм го сложил във витрината и съм с иридиево-платинени свещи.
            На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
            Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

            Comment


            • Иридиево-платинени казваш,и пак губи цилиндри.Работата отива на църковни....

              Comment


              • Помпата вече е сменена. Това изсмуках от сервото и още толкова на дребно и с парцали. Вече няма пушеци и придърпване.
                На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                Comment

                Working...
                X